Marcus C Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 (edited) Två st typ 9 växellådor, en har jag haft i min bil så den vet jag att den fungerar bra, den andra köpte jag som reserv och skulle enligt säljaren bara gått 9000 mil, mer än så vet jag inte. Paketpris 1500:- Eller 1000:- st Vinkleväxel för hastighetsmätardrivning till typ 9 lådan, kostar över 2000:- ny. Pris: SÅLD Ett par stolar, kraftig glasfiberstomme med galonklädsel som är lätt att dra av, passar bra i en jeep eller kanske en rod? Pris: SÅLDA Front till scuttle Mk Indy original.. Pris: SÅLD Skicka PM MVH Marcus Edited February 18, 2020 by Marcus C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 Hej Marcus! Fronten är jag intresserad av kommer inte hem dock förrän den 20/2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted February 11, 2020 Author Share Posted February 11, 2020 Leffe Skicka ett PM så har du har du den, jag har ingen brådska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted February 18, 2020 Author Share Posted February 18, 2020 On 2020-02-10 at 20:48, Marcus C sade: Två st typ 9 växellådor, en har jag haft i min bil så den vet jag att den fungerar bra, den andra köpte jag som reserv och skulle enligt säljaren bara gått 9000 mil, mer än så vet jag inte. Paketpris 1500:- Eller 1000:- st Vinkleväxel för hastighetsmätardrivning till typ 9 lådan, kostar över 2000:- ny. Pris: SÅLD Ett par stolar, kraftig glasfiberstomme med galonklädsel som är lätt att dra av, passar bra i en jeep eller kanske en rod? Pris: SÅLDA Front till scuttle Mk Indy original.. Pris: SÅLD Skicka PM MVH Marcus Nytt pris och uppdatering! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 God kväll Är växellådan kvar? Är intresserad. Hur ser du på att skicka?(Uppsala) //Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted April 2, 2020 Author Share Posted April 2, 2020 Hej Mats Jag har skickat ett PM till dig. Mvh Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudis Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Du råkar inte ha kvar någon (eller båda) av vxllådorna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted April 24, 2021 Author Share Posted April 24, 2021 Tyvärr, båda lådorna är borta. mvh Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted April 24, 2021 Share Posted April 24, 2021 On 2021-04-20 at 17:12, Rudis sade: Du råkar inte ha kvar någon (eller båda) av vxllådorna? Jag har en Mt75 låda om det kan vara av intresse //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts