Magnus. Viktorsson Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Hej Nu är det GT40 träff på Industrigatan 28D i Borås den 12 oktober. Ja det är sent men alla byggen måste hinna klart. Vi hoppas på fint väder och många fina bilar. Jag dukar upp med årets goaste garage fika. Efter vi fikat och sparkat däck så drar vi hem till min flipperlokal och äter och dricker lite. Hoppas vi ses till hösten. Ha det fint Magnus 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Jag kommer - endast akut sjukdom kan hålla mig borta. Dock blir det nog bara dagtid för mig - hade varit najs att "hänga" lite mer men har lite andra "åtaganden". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 10, 2019 Share Posted October 10, 2019 Nu är det nära - ser fram emot att träffa sköna snubbar och se coola bilar 😄 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 12, 2019 Share Posted October 12, 2019 Hur var det nu ! Är det bättre på andra sidan stötstänger 😉 Claes körde ifrån mig med sin mellan motor och kan erkänna .... det har aldrig blivit sinnes ro sedan dess 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ljudet bra mycket skönare 😄 och designen sjukt läcker. Det var riktigt trevligt att träffa flera byggare och annat folk. Kanonbra arrangerat av @Magnus. Viktorsson och mycket folk 2 helt färdiga GT40 (Claes och den andre kommer jag inte ihåg namnet på) och Magnus som nästan "är klar" 🙂 samt Christer's chassi och kaross som ska lackas hos Magnus i veckan, sen var det en del andra bilar, någon Mustang, Ford Capri, Nissan GTR, några roddar, ...och en Passat GTR 😄 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts