guldgroda Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 (edited) Behöver rensa i garaget så skänker följande mot avhämtning. Slängs om senast 1 vecka. Finns i oxie utanför malmö. Bakaxel: Ford Köln m trumbroms Spindlar: Ford taunus tror jag. Tillhörande skivbromsar. 2 vänster och 2 höger ( 2 kompletta uppsättningar) Mvh Gustaf Edited March 27, 2019 by guldgroda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 lägg ut dom på ford forum ,finns en del som vill ha dessa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loop Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Jag kan ta det(Taunusägare :) ). Helst i morgon vid 15-16, men det går nog att fixa i början på nästa vecka också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guldgroda Posted March 20, 2019 Author Share Posted March 20, 2019 5 timmar sedan, loop sade: Jag kan ta det(Taunusägare 🙂 ). Helst i morgon vid 15-16, men det går nog att fixa i början på nästa vecka också. Bortrest, kommer tillbaka på måndag. Kan höras på måndag förmiddag kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loop Posted March 21, 2019 Share Posted March 21, 2019 Ok. Jag pendlar till Malmö. Så bara jag vet dan innan så jag kan ta bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts