LUPUS Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 (edited) Bumpar och förtydligare, söker två coilover , gärna UTAN fjädrar Edited April 22, 2019 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 5, 2019 Author Share Posted April 5, 2019 Bumpar , ingen som har dämpare över Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Jag återkommer efter utfört bullerprov. Sedan blir det megaphones ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 Hehe , stötdämpare kanske skall förtydligas 😜 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 3, 2019 Author Share Posted May 3, 2019 BUMP BUMP , någon måste väl ha lite saker liggande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steel Posted May 3, 2019 Share Posted May 3, 2019 Hej, har de som sitter fram på Rockcrawlern. Spax, inga bussningar men orange !! Sitter en ställskruv som förhöjer och förskönar värdet !!! Mvh Pär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 3, 2019 Author Share Posted May 3, 2019 12 minuter sedan, steel sade: Hej, har de som sitter fram på Rockcrawlern. Spax, inga bussningar men orange !! Sitter en ställskruv som förhöjer och förskönar värdet !!! Mvh Pär Inga bussningar ? är de borta eller är det bult rakt genom ... Finns det något nummer på dem så man kan googla lite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steel Posted May 5, 2019 Share Posted May 5, 2019 Hej, bussningarna är borta... Kollar i em, mycket orientering nu Mvh Pär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steel Posted May 5, 2019 Share Posted May 5, 2019 Hej, dessa nummer fanns på bompers : M73 ?? Mvh Pär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 5, 2019 Author Share Posted May 5, 2019 Är det justerbart litet vred oxå ? Hmm ... Frågan är om jag orkar jaga passande bussning ( eller svarva i plast ). Tror detta bygget får gå efter köpa saker som passar direkt 🙈 har redan ballat ur ganska kraftigt i garaget , åker nog på att bygga pedal ställ mm då andra saker är i vägen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steel Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Hej, klokt ! Allting tar en väldig tid ändå. Mvh Pär Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 3, 2019 Author Share Posted July 3, 2019 Bumpar lite till innan jag beställer nya . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Framdämpare från Caterham, kan det funka? Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 kan det göra , skall nog ta en 1000kg bil och sitta extrem närma hjulet så 1:1 i motion ratio .. har du spec ? max slag etc och kanske något ca pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 De sitter ganska lutade fram på en sjua, så långt ifrån 1:1 mr.De är cirka 33 cm långa och kanske 5cm slaglängd innan det tar i genomslagsgummit.Låter som du behöver något längre? Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Du vill väl ändå ha fräscha grejer.. Passa på innan brexit! ;)https://www.protechshocks.co.uk/build-a-shock/http://www.avouk.com/Products.htmhttps://www.raceshocks.uk/Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 jo , du har nog rätt , dum snål är jag annars världs mästare på att vara. Mitt talesätt är varför köpa något klart för 100:- när jag kan göra det själv under massa timmar för 200:- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts