Morty Posted January 17, 2019 Share Posted January 17, 2019 (edited) Ytterliggare en hyllvärmare som någon säkert har behov av. ITG luftfilter med basplatta gjord för min Audimotor med separata spjäll. Förstår att basplattan är special för min applikation, men kan användas som mall ifall man vill göra en egen istället för att köpa en ny. Luftfiltret är använt under mappning och en banträff. Utvändig höjd ca 95mm. 400kr + frakt Edited June 26, 2019 by Morty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickezix Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Hej! Har du filtret kvar så är jag intresserad! mvh Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted June 20, 2019 Author Share Posted June 20, 2019 Luftfiltret finns kvar. Skicka ett PM så löser vi det praktiska den vägen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts