Bjornart Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Vad för svänghjul/startkrans/koppling/startmotor är lämpligt att använda tillsammans med en 289:a och en DQS-låda? Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTX40 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Jag har ett svänghjul från GOX över. Kanske passar din "setup" De flesta bygger med Fordmotor så någon borde veta vad som passar till det svänghjulet. Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GT40 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Jag kör med 01E, DQS låda, Ford 302 och GOX svänghjul. Har inte startat motorn men det gled ihop fint i alla fall 🙂 En sak med GOX svänghjulen,,,, de är inte lättast... Tror att jag skrev om koppling/lamell/svänghjul i min tråd. /Markus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTX40 Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Du har pm. 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 bjornart wrote: Vad för svänghjul/startkrans/koppling/startmotor är lämpligt att använda tillsammans med en 289:a och en DQS-låda? Björn Har en komplett uppsättning för att viga ihop en 289:a och en DQS-låda om du är intresserad . Mvh Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjornart Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Jonas, Du har pm 😃 Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts