Guest_gt40 Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Är det någon som vet vart man kan handla Fuel Caps till bygget ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Brukar finnas på ebay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest_gt40 Posted January 15, 2011 Author Share Posted January 15, 2011 Brukar var ordet...har kollat nu ett tag....verkar vara soprent...tyvärr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Du får gärna registera dig så vi vet vem du är !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg87_gt40 Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Anonymous wrote: Brukar var ordet...har kollat nu ett tag....verkar vara soprent...tyvärr http://cgi.ebay.co.uk/GT40-Fuel-Caps-Serial-450SM-Cast-Alloy-/110634001034?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c24ce28a#ht_500wt_1156 Bjud på, vet ja Så som Micke säger, registrera dig och dela med dig av ditt bygge? 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Är det någon som har handlat dessa fuel caps från Mustalgica och vet hur kvaliten är ? http://stores.mustalgia.com/Detail.bok?no=44 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Dom är klock rena 😃 Jag sammköpte med Peter därifrån om jag inte kommer ihåg helt fel. MVH Christer.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Härligt då har man inte kastat pengarna i sjön då 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Hej Peter. Jag kollade upp det och det är dom tanklocken jag och Peter kör med och dom är klock rena 😃 😃 Men utan inre låsbart lock. Jag hade tidigare "GOX ORGINAL" men dom kastade jag av en viss anledning samt dörrhantagen:wink: Tror alla förstår varför!!!! Bilder säger mer än tusen ord 😲 /Christer.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Ja djävlar...vad ska man säga.. har inte leverantören av dessa någon självbevarelsedrift ? 😲 Jag förstår om du lämnade dessa på samma ställe för återvinning av plåtburkar.. kanske därifrån han har hämtat sin smälta med ? 🙄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 csgt40 wrote: Hej Peter. Jag kollade upp det och det är dom tanklocken jag och Peter kör med och dom är klock rena 😃 😃 Men utan inre låsbart lock. Jag hade tidigare "GOX ORGINAL" men dom kastade jag av en viss anledning samt dörrhantagen:wink: Tror alla förstår varför!!!! Bilder säger mer än tusen ord 😲 /Christer.S Har fått för mig att besiktningen inte gillar om man saknar innre lock , vid en ev vurpa vill man väl förhindra att bensin ska rinna ut bakvägen ? Som om nu det skulle vara det största problemet om man lyckas vända uppochner med den . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Jodå! Det var därifrån vi beställde tanklock och även dörrhantag av rostfri legering,dom är mycket trevliga och hjälpsamma om dom ej har skickat grejorna ,be dom skriva ner värdet ,det hjälper dom gjärna till med. mvh Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Å du christer! Han va inte bra den gjutaren! Mvh Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 hoffman wrote: Jodå! Det var därifrån vi beställde tanklock och även dörrhantag av rostfri legering,dom är mycket trevliga och hjälpsamma om dom ej har skickat grejorna ,be dom skriva ner värdet ,det hjälper dom gjärna till med. mvh Peter Ajdå fick mail att grejerna går iväg i morgon Hur la du fram att han skulle skriva ner det ? Många försäljare däröver brukar ju inte vara så sugna på sånt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Idag dök tanklocken upp. Måste säga att jag vart riktigt nöjd med såväl kvalite samt serviceviljan hos nämda försäljare. Kan klart rekomendera denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts