Magnus. Viktorsson Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Hej! Mangans GT40 träff den 29 september. Fika prata med likasinnade bilbyggare eller lite sladd på gården. För dom som stannar och sover över så kör vi lite mat och dryck i min flipperhall på kvällen. Det finns plats hos mig om man vill sova över, ta med lite sängtillbehör. Hur många bilar letar vi fram i år?.. Min bil hoppas jag få tillbaka på hjul igen.... För er som inte varit här tidigare så kom till Industrigatan 28D i Borås. Hoppas vi ses //Magnus Viktorsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Kanontrevligt! Jag kommer absolut och kollar/tjötar. Hoppas på många GT40 🙂 Tid? (eller bestäms det senare) / Jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Kommer, får nog med ett par gubbar till med lite tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 Blir det av? Vilken tid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 26, 2018 Author Share Posted September 26, 2018 Hej Klart det blir av. Kom runt 11:00 så är kaffet varmt. Ska bli trevligt att ses. //Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Tyvärr så körde jag sönder startmotorn precis nu när jag skulle iväg så det skiter sig för min del Önskar alla en riktigt trevlig träff Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 30, 2018 Share Posted September 30, 2018 Tack för träffen igår, speciellt Magnus men även alla andra som kom! Några bilder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 30, 2018 Author Share Posted September 30, 2018 Tack själv Joacim och alla andra som kom. Var helt fantastiskt trevlig att ses och få chansen att prata med alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Andersson Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 Jo detta var som vanligt toppen Magnus , et tar tid men vi får mer o mer klart ..:-) , Nu nytt forum åxå .. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts