Grantinge_gt40 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Tack Magnus för en som vanligt bra arrangerad och trevlig byggträff! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maric Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 -Jag vill bara göra detsamma. -Stort tack Magnus! Detta var ju första träffen för mig så det var extra kul att få ett ansikte på flera av er i forumet. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Härlig bilder att se, ni var ett gott gäng. Byggträffarna i Borås är ju lika givet som julafton den 24 december. Jag höll till i lackboxen med varierad framgång, sillisarna blev bra men inte dörrarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Tack Magnus och alla som kom. Det var väldigt trevligt och inspirerande på alla sätt och vis. Roligt att få träffa lite nya ansikten också. Nästa gång kommer vi förhoppningsvis vara ytterligare två bilar till. Mvh Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts