sorin Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Är det nån skåning som ska till Lödde träffen imorgon ? // Sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Det ser ut att bli regn. Jag var där förra tisdagen med min far. Polaren var även där med vår gulfcittran. Problemet var då att det började regna och då skulle precis exakt alla köra samtidigt vilket gjorde det lite kaosigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Regnar i Malmö nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Åkte ni dit? Hoppas att det kommer fler soliga dagar så att vi får möjlighet att ses! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Var där fast utan bil . Nästa tisdag om det är bra väder ska jag köra Westfield ditt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 Då hoppas vi på bra väder, så skall jag försöka vara där också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted July 24, 2018 Author Share Posted July 24, 2018 Lödde någon idag ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 (edited) Skall försöka ta mig dit. Egentligen bokad på ett möte, skall försöka ta mig ur det. EDIT: Lyckades ta mig ur mötet, men är inte där förrän strax efter 18. Edited July 24, 2018 by Fjonkalicious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 Riktigt kul att få träffa Sorin och att få se hans tjusiga bygge! 👌 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts