David Jadeland Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Min hub bak har gått sönder kan någon vänlig själ saga var den kommer ifrån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 Har du fler bilder på alla sidor så går det nog att hitta, det är ju ett nav för muttrar och det har Ford. skulle kunna vara den nedan men lite fler bilder och lite mått så går det nog att avgöra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Jadeland Posted May 8, 2018 Author Share Posted May 8, 2018 Kanon ska ta fler bilder tack kan du skicka den länken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 (edited) Det var på bildelaronline24.se jag sökte på hjulnav ford artikelnumret ser du ju på bilden ovan. jag kollade även på golf men de naven har invändig gänga och det verkar inte ditt ha Edited May 8, 2018 by Kjelland28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts