JrgenK Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Är det samma spindlar på Scorpio som Sierra? Och var hittar man den mytomspunna brotchen som behövs för Maxi leden....... letat på Ebay men inte lyckats ... /Jörgen K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Scorpio och Sierra är snarlika men inte identiska. Scorpio 1985-1994 har fembultade hjul (5x112 mm) men jag är osäker på om geometrin skiljer. 1995-1998 har Scorpio 4x108 mm med annan geometri i spindeln och annan infästning av fjäderbenet. Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Tack då vet jag lite mer. /Jörgen K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallyelwood Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 On 2017-10-07 at 17:17, JrgenK sade: ...Och var hittar man den mytomspunna brotchen som behövs för Maxi leden... Den letar jag också efter, men inte hittat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Det är ungefär som med Jesus ..... alla har hört talas om honom men ingen har sett honom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 OK, kalla mig gärna Jesus. Jag har brotschen, men vill inte släppa den ifrån mig. Ni får gärna ta med era spindlar och brotscha hemma hos mig. Kanske nå´n trip neråt/uppåt Varaslätta? /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 2 timmar sedan, postmanpat sade: OK, kalla mig gärna Jesus. Jag har brotschen, men vill inte släppa den ifrån mig. Ni får gärna ta med era spindlar och brotscha hemma hos mig. Kanske nå´n trip neråt/uppåt Varaslätta? /bengt Tack för erbjundandet, Om jag inte lyckas på egenhand så vet jag vart hjälpen finns. Det blir en tripp på tvärsen lite snett uppåt........och kan säkert kombineras med nått annat kul för jag tror inte sambon går igång så hårt på brotchning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 On 2017-10-11 at 18:18, postmanpat sade: OK, kalla mig gärna Jesus. Jag har brotschen, men vill inte släppa den ifrån mig. Ni får gärna ta med era spindlar och brotscha hemma hos mig. Kanske nå´n trip neråt/uppåt Varaslätta? /bengt Hej å god fortsättning.. du jag undrar om det skulle kunna vara en chans att komma och hälsa på med ett par Sierra spindlar å få dessa fixade?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Du har PM 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts