DomiSeven Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Jag hade bandage förbi kollektion förrut men nu slutade jag tidigare och det är rätt fult under. Vad kan man använda för att putsa. Jag har provat med autosol och trasa men det biter inte ett dugg. Jag har för mig att smederna som svetsar rostfritt har nån trissa som ut lite som svart spettekaka Kan det vara nåt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Jag kör med en brun mjuk trissa som jag inte vet fabrikatet på men kan ta reda på. Den oranga trissan som oxå syns är bättre men inte flexibel ( Norton Blaze)Fanns grå trissor som var bättre men dom är förbjudna sedan några år /Jörgen K 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Ok, då testar jag en brun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrgenK Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 46 minuter sedan, DomiSeven sade: Ok, då testar jag en brun Fast den är väl mer rödbrun..... sen får du gå på med lumptrissa och polermedel? / Jörgen K 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts