sorin Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Har nån bra tips på transport företag som kan frakta en Fiat 500 från Italien . // Sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 (edited) Jag hämtade min miata 20 mil utanför Rom. Bästa resan ever! Missa inte den genom att frakta upp bilen, åka själv! Edited February 21, 2017 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted February 21, 2017 Author Share Posted February 21, 2017 Det kommer att ta lång tid innan den bilen kan rulla för eget maskin . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Pac , Tittat mycket på importera från Italien , är det inte krångligt på 'italienskt' vis att få temporära plåtar och köra genom Italien och Tyskland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Nja, bägge gångerna jag hämtat bilar har jag haft en extra chassienummerförsäkring från mitt bolag i swe(skitdyr!) och tuffat hem på plåtarna som sitter på bilen med fd ägarens tillåtelse så klart. Väl hemma reggar jag in bilen snabbt som en vessla och skickar ner kopia på svenskt regbevis och plåtarna till förre ägaren. Hen går till Italienska TSV och lämnar i plåtarna och hepp det är klart. Det blir mycket enklare och billigare på det viset än temporära plåtar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Vissa bilar är ju helt klart prisvärda ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Och, klimatet är grymt mycket bättre emot plåten/aluminiumen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Kollat på aero cabbar halva priset mot här eller 535d eller 335d kombis Men man får nog aldrig tummen ur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 På vilka sajter hittar ni fordon i Italien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Autoscout , mobile.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Eller " svenska" Blocket. Subito.it Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 kolla med karlsson transport i Växjö dom har transporter Italien -Sverige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts