Siduna Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Hej, Söker en vindruta från en SAAB 900 årsmod 79-93 för inpassning till en kaross jag ska tillverka. Behöver inte vara perfekt! Någon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Folkrace grannen har garanterat men frakta halva Sverige är väl inte så aktuellt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siduna Posted January 12, 2017 Author Share Posted January 12, 2017 Skulle tro det blir lite dyrtSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siduna Posted January 17, 2017 Author Share Posted January 17, 2017 Hittade en på lokala skroten igår, så nu kan karossmodellering börja.Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siduna Posted January 20, 2017 Author Share Posted January 20, 2017 Någon som vet vart man kan köpa list till vindrutor av universaltyp?Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Posted January 20, 2017 Share Posted January 20, 2017 Kika hos Olssons i Ellös... www.oie.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted January 20, 2017 Share Posted January 20, 2017 Här finns en hel del lister . Hoppas du hitta nåt som passar . Kolla på " H " lister . http://agenturaffaren.nya-ebutik.se/gummilister-2/fnsterlister Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts