sorin Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Är det nån som har stolar från http://www.intatrim.co.uk/ . Kvalite , bra eller dåliga erfarenheter ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 (edited) Dåligt med svar... Jag överväger just nu att beställa ett par Intatrim Voyager, då måtten stämmer bra med vad jag får plats med i min bil. Enligt vad som skrivits på andra forum verkar kvaliteten vara okej. Några har klagat på att stolarna verkar lite veka och sladdriga i stommen, men vad jag förstått så är orsaken de veka skenorna. Det känns inte som ett problem då jag kommer att skruva fast stolarna direkt i chassit. Priset är humant, £400 för två stolar (svart med röd piping och röd tråd). Frakten kostar en tusing. Ingen här som har eller haft Intatrim-stolar? Edited June 20, 2017 by pacman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsurban Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Jag funderar också allvarligt på att köpa från dem. Just att det verkligen går att få helt unika stolar med färg- och materialkombinationer bestämda av dig själv tycker jag är värt en hel del. Även om man går upp till skinnklätt och med sätesvärme är priserna fortfarande humana. Senaste modellen i deras sortiment "Stoneleigh" nedan tycker i.a.f. jag blev riktigt lyckad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Jag har köpt två Sparco stolar men "Stoneleigh" stolarna är riktig finna . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts