family guy Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Nån som har en överflödig handbromsspak liggande? Får gärna se gammal och uschlig ut, den ska inte sitta på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Jag har en sierra spak som inte kommer användas Finns i Täby /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Kanske skulle säga att den är gratis också... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Kanske skulle säga att den är gratis också... Låter ju alla tiders, jag slår till utan att pruta. Jag får väl försöka komma förbi, såvida inte du vill komma till Tullinge och titta på fordonsparken? Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Jag kommer nog gärna förbi nån kväll och laddar på med lite inspiration. Tar resten via PM /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts