fotograf2 Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Nån som har eller haft problem med beställning av delar från dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Nån som har eller haft problem med beställning av delar från dom? Jag tror alla har gjort den erfarenheten. Det blir problem när man ska beställa från mk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Det har fungerat ypperligt sedan i höstas för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Kan inte svara hur det fungerar nu men har tidigare haft stora problem med dem.. Och tror inte att jag är ensam. Har fortfarande inte fått delarna jag saknade, har fått leta reda på delarna från andra leverantörer. http://www.locostbuilders.co.uk/forum/21/viewthread.php?tid=169236 Det är ju bara att söka lite bland alla trådar så får man en uppfattning hur de är. /Rickard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotograf2 Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 Beställde en adapter till kardan fick fel, han skickade en ny. Den var lika som den första och förstås lika fel???? Han skulle skicka en till jag mailade hur den se ut `ritning` Det händer inget, då vill han tillbaka dom som var fel. Han skulle betala frakten ska bli intressant om jag får dom. Jag kanske inte får något????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts