Fjonkalicious Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Jag sitter och läser så många byggtrådar som möjligt men jag tycker det är svårt att hitta till trådar med färdiga fordon. Verkar som det är fler än jag som är projektpåbörjare och det är inget fel i det. Men för en som inte byggt/börjat bygga så tycker jag att de byggtrådar med färdiga fordon är mest intressanta. Det är där man hittar mest info och tips. Ofta går jag in på profilen hos personer för att hitta deras byggtråd, men jag lyckas dåligt. T.ex Rikard har ju en länk till sitt bygg i sin signatur, smidigt och lätt att hitta. Skall man göra en samlingstråd med länkar till färdiga byggen? Eller en sektion? Eller skall man göra det lättare att hitta byggtråden från profilen? Det kanske är bara jag som har detta problem, men någon lösning hade jag varit tacksam för att få. Quote
Frena Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=11297 Min bil, färdig blir den aldrig, men har plåtar iaf :) Quote
kengren Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Jag har byggt en McSorley 442 med Duratec 2.0 - den är besiktad och har registreringsskyltar. Klar blir den aldrig men jag har försökt att dokumentera min byggresa kenneth Quote
Recommended Posts