Morty Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Letar efter en öppen 7,5" diff, dvs ej en med diffbroms. Diffen ska användas till att plocka reservdelar på och behöver inte vara i "bra" skick. En 7" diff fungerar också om den är för bultade drivknutar. Gärna i Skåne för frakten blir annars dyrare än diffen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Tommy Falck har en sprillans ny, men det kanske är för "bra"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 24, 2015 Author Share Posted August 24, 2015 Tack Per! Jag kollar med Tommy när jag träffar honom på Falkenberg, men känslan är att den är för bra och framför allt när man bara ska plocka lite delar för att modifiera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Jag har en diff liggandes .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Micke jag skickar ett PM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Jag har också en obromsad 7,5" diff liggande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 28, 2015 Author Share Posted August 28, 2015 Tack Jocke! Jag har kommit överens om en bra byteshandel med Micke och mitt nuvarande bekymmer är att få hem diffen från Växjö och få dit bytesgodset. Är det någon som ofta pendlar mellan Växjö och södra Skåne får ni gärna kontakta mig, så kan vi nog komma överens om en skälig ersättning för en diff.transport ;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts