Pac Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Hej, det skall inte regna idag så jag tänker ta sjuan ner till "läppstiftet" för att vara med på Onsdagsträffen. Vi blir några sjuor så det kunde vara kul att träffa fler locostare där nere! :) Mvh,Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Det råkar inte var så att det kommer någon sjuaåkare (gärna med bil) nu på onsdag den 26'e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 20, 2015 Author Share Posted August 20, 2015 Låter fullt möjligt om vädret är OK. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Jag kanske också hakar på. Väder och andra planer skall kollas först bara.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Siktar på att ta mig dit själv med kompis, tillika medlem här, på besök norrifrån. Prata skit och titta på bilar är ju aldrig fel :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts