Jump to content

Opelklubben 10 Maj Mantorp?


vedde

Recommended Posts

Hej

Är det någon mer än jag som är medlem i Opelklubben och vill köra på Mantorp så har de en körning 10/5. Jag tror jag kanske åker på den, jag har aldrig åkt på Mantorp.

Kompressor-Anders?

Moose?

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Utan att veta exakt,men jag tror att dom i mån av plats vill ha bra kostnads täckning för klubbens träffar o därmed kan tänka sig att bjuda in lite "udda bilar" jag har inte åkt med dom men fick ett ok att åka med dom på gelleråsen. Dock har jag åkt med alfa klubben på mantorp. Banor är dyra o hyra speciellt dom stora.

Link to comment
Share on other sites

Jag, kompressor Anders och Moose åkte på Gälleråsen med dem då Micke fått Ok. De är bra och jag är medlem i opelklubben och frågade om det vsr ok med min 7:a - fick OK.

Jag åker till Mantorp!

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Kul! Synd att de va så nära inpå gelleråsen annars hade jag hakat på. Va de han sturve du frågade?

Link to comment
Share on other sites

Tja,

Nej, det var Ingemar Truedsson som står som arrangör på OSC sidan.

Christer är du på?

Regler och annat här: http://www.opelsportclub.com/forums/showthread.php?t=90247

Skrik om du inte kan läsa det.

/Fredrik

Sugen som f_n. Men måste nog förhandla lite.. Är inte lika "lyckligt lottad"..

Jag ska lämna lite delar på lack i veckan och montera oljekylare, jobbar natt och har en kurs hela Lördagen, ev Vårmönstringen i Lindesberg på kvällen med pojken. Han gillar att övningsköra med 7an. Sen ev Gelleråsen den 15/5..

Återkommer inom kort med besked.

Edited by Christer J
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...