vedde Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Jag kommer inte åt forumet längre, någon som vet? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Bort med den gamla o in med den nya Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Jag kom inte heller in, men det funkade efter att ha tagit bort den gamla länken. Sök på Locost Sweden med mellanslag så ska det funka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Skall funka med bara "locost", tydligen är vi ensamma om tapatalk-locostare :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 31, 2015 Author Share Posted March 31, 2015 Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 (edited) Jag hittar inte.De forum som kommer upp om jag söker på "locost" är: Zatzy k20a Ford Club Sweden Club4AG Montreal Subaru Club Söker jag på "locost sweden" hittar jag inget alls. Eller rättare sagt, appen säger "Laddar...", kan vara nåt tillfälligt knas. Detta gäller som sagt bara "locost sweden", det går att söka på annat. Edited April 30, 2015 by DomiSeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Ähh glöm det, verkar som att jag hade en gammal version som inte uppdateras längre, Pro fanns inte att välja men efter att ha installerat det som fanns så hittade jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts