Martin Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Någon som vet var man hittar påfyllnadsslang för bensin som är 57mm ID? Jag skall bara ha en kort stump 5-10cm. Jag har hittat en 50cm längd på CBS men hade hoppats att man kunde hitta något kortare = billigare på närmare håll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Hur är det på bilskrotarna ?? Där finns ju även nya bilar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 do88.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 Fick ett tips via PM som jag gick på. De hade även ett tanklock lite billigare än det jag sett tidigare. Har dessutom börjat inse att jag måste titta mer i svenska butiker nu när pundet är dyrt igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Var det någon som hittat ett lass slangar som trillat av en lastbil, eller kan du tänka dig att dela med dig av tipset? :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 Var RallyShop.se do88.se är lite billigare (även innan rabatt) men som sagt fanns ett tanklock där också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Deras ser ut som fabrikatet GATES och då har Autoexperten o andra. Eller kan ta hem från GATES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts