vedde Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Har du sett Project Binki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bexander Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Nepp, det har jag inte sett men en snabb sökning och jag inser att det bör jag kolla närmare på... Tack för tipset! Kan nämna att jag övervägt att sätta in en bur i bilen för att få lite mer att fästa bakvagnen i men vet inte om det är rätt väg att gå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bexander Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Jag har bestämt mig för att lägga ner projektet. Hundkojan är skrotad. Överväger att köra på min ursprungliga ide om en el-seven istället. Blir i så fall en ny byggtråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Skrotad!! Det skär i mitt hundkojehjärta att höra... Karossen såg ju hyfsat frisk ut på bilderna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Synd hade vart kul att se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Synd hade vart kul att se. Vill inte att du lägger ner hundkojan - vill följa den byggtråden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bexander Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 Största anledningen till mitt beslut är att jag insåg vilket hästjobb som skulle krävas bara för att fixa till karossen för ändamålet. Jag kände att detta vill jag inte hålla på med, laga rost och karosserijobb. Bilder tenderar att försköna verkligheten, dessutom fotade jag aldrig de sämsta bitarna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts