Jump to content

Bugster


Superswift

Recommended Posts

Cool!

Troligen har den ganska mediåker prestanda. Det sitter en 150cc 4 takt i den.

Men den kan nog vara rolig på en skogsväg, framför allt på snö

Link to comment
Share on other sites

går la å trimma eller byta motor.... :)

dock ser den lite för hög å smal ut för att ha bra väghållning.... :( ( om man inte skall ut i skogen vill säga... )

Link to comment
Share on other sites

går la å trimma    eller byta motor....  :)

dock ser den lite för hög å smal ut för att ha bra väghållning....  :( ( om man inte skall ut i skogen vill säga... )

Har för mig att jag såg ett inslag på TV om de här "fordonen" :icon_blink: Sa de inte att det var dålig väghållning och bökiga att köra över huvud taget. men de ser ju intressanta :D ut

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Något liknande den där håller jag på att skissa på. Men det blir tvärställd motor och låda bak från någon framhjulsdriven mindre bil. Naturligtvis inget som skall registreras in, men förmodligen extremt skoj på grusvägar på sommaren och isen på vintern.

Link to comment
Share on other sites

Något liknande den där håller jag på att skissa på. Men det blir tvärställd motor och låda bak från någon framhjulsdriven mindre bil. Naturligtvis inget som skall registreras in, men förmodligen extremt skoj på grusvägar på sommaren och isen på vintern.

Bygg två så lägger jag ett skambud på den ena sen. :D

Link to comment
Share on other sites

Bygg två så lägger jag ett skambud på den ena sen.  :D

Faktum är att jag, om det blir av, kommer bygga två identiska. Men då för att slippa köra ensam, jag planerar inte att sälj a någon. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...