Jump to content

Power Big Meet 2014 Västerås


cealm

Recommended Posts

3 till 5 juli är det Power Big Meet 2014. Någon eller några av dagarna / kvällarna åker jag till Västerås för att träffa folk och titta på bilar. Sevenbilen håller jag hemma det blir S80 till Västerås för min del. Någon annan på forumet som skall till evenemanget?

Länk

Link to comment
Share on other sites

Mötte många fina bilar idag på vägen från Sthlm till Alingsås....en del stod still på motorvägen med personer bredbent i vägrenen eller vilande på vägrenen :D :D :)

Link to comment
Share on other sites

Funderar också på att åka till PowerBigMeet. Eftersom du nämner någon/några av dagarna/kvällarna vill jag göra alla uppmärksamma på den här detaljen jag såg i programmet.

" OBSERVERA ATT SAMTLIGA INSLÄPP (även Svensson-Parkering) STÄNGER 15.00 fredagen 4 juli och 14.00 lördagen 5 juli. Detta för att inte blockera utsläppsvägarna. Vänligen respektera detta!! Träffområdet är dock öppet till 18.00 båda dagarna. LÖRDAG MORGON: stig upp i ottan och kom till Big Meet FÖRE 10. Sedan brukar köerna bli långa…"

Vore tråkigt att inte komma in, särskilt om man åkt långt.

Link to comment
Share on other sites

Det brukar vara full fart på crusingen både på fredag och lördag från 17.00 (börjar även betydligt tidigare).

Jag brukar sällan vara nere på stan då det lätt blir kaos där, utan brukar åka till Hällaköpcenter istället. Hälla brukar bli så fullt att polisen stänger för infart runt 20.00. Där är det även lagligt att burna där på anvisad platts :lol:

På Johannesberg där själva PowerMeet håller hus är det marknad och utställning under fredag & lördag.

Jag kommer nog att åka ut på Johannesberg under lördagen och till Hälla på kvällarna :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...