cealm Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Drömmen har nog aldrig slocknat trots flera byggda Sevenbilar. Cykelbilen Fantom När jag läser om "Drömbilen" så verkar den vara svårare att bygga än en vanlig Sevenbil. Är det någon på forumet som själv byggt klart en? eller provat någon cykelbil Fantom original? eller sett någon i verkligheten? Drömt om den det har vi nog alla gjort.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Kan man motorisera den ? Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Det står ett exemplar på motormuseet i Arvika. Denna har byggts av två Karlstadskillar för ett antal år sedan. Om du är sugen kan jag förmedla kontakten. /Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts