Åbergs Glasfiberkarosser Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Hej Alla, Åbergs Glasfiberkarosser och Leif Tufvesson Caresto har tagit fram en Hot rod med super seven liknande chassi som säljs som byggsats med komplett chassi och kaross Ford Roadster 31a,(samma kaross som Steel bygger på) Premiärvisade bilen på Elmia nu i påskas och fick mycket fina komentarer:) lite bilder och info finns på min och Leifs hemsidor, finns även en annons på blocket. Provar även ett par bilder här. Med vänlig hälsning Janne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 3, 2014 Share Posted May 3, 2014 Trevligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 (edited) Såg bygget i ett Bilsport nummer för ett tag sedan. Ser riktigt trevlig ut! Är det tänkt att det skall bli ett kit som man kan köpa? Såg annonsen på Blocket, så glöm min fråga ovan. Edited May 4, 2014 by Jari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSr Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 Grymma bilar! Synd det står ett bygge i garaget redan :-) Den gröne med kolfiber vindavisare, någon sorts båge och feta "jappsfälgar" är redan antecknat i vill ha listan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulf62 Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Skojar dom bara eller är det på riktigt att ett kit ska kosta 185 lax som det står på Blocket? Kul grej, men jag hoppas dom skämtar med priset - annars tror jag nog inte det blir någon kioskvältare. Vi pratar väl in princip inte om annat än en variant på ett Locost kit med en -32 kaross?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts