Stefan Berglund Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Såg det här på Equinox Products facebooksida. Låter ju helt suveränt! :) Spännande att se vad det kommer kosta. Har för övrigt beställt en kaross därifrån som borde dyka upp i veckan. Återkommer givetvis med information om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke333 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Svaret jag fick när jag frågade var: ca 400 Pund för ett kitt med 2mm gods i rör/profiler. Sen får man väl se vad det blir i frakt till Svea rike. // Micke Såg det här på Equinox Products facebooksida. Låter ju helt suveränt! :)/> Spännande att se vad det kommer kosta. Har för övrigt beställt en kaross därifrån som borde dyka upp i veckan. Återkommer givetvis med information om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 De menade att frakten till Sverige var dyr, och undrade om vi skulle kolla på alternativ. Vilket jag tror blir dyrare. Möjligen ett gruppköp? Väntar pris på plåtetaljer också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts