Jonte Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 2 st Helt nya oanvända skivor bortskänkes pga garagerensning. Kan hämtas i Västerås eller skickas med mottagarfrakt med Posten, DHL eller Schenker om mottagaren har den möjligheten Diameter 260mm Bultdiameter 4 x 108 Kan det vara så att de är från en Ford Scorpio? Jag fick dessa av Magnus a.k.a Morty förut, men de blev aldrig monterade mejla mig på jonas[a]westeras.com om ni är intresserade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Skivorna är till en Sierra med ABS (om jag inte minns fel....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 OK,var det så. De var 20mm större än de som satt på min sjua, därför fick de inte plats :)/> De är bokade för tillfället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Sierra ABS eller scorpio har ja för mig är samma :) För mina bromsar köpte ja begagnade och de va för scorpio men de va exakt lika som de som satt på min ABS sierra (köpte beg renoverade istället för att renovera dom som satt på donatorn då dom va dåliga) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts