HovstaSX360 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Nu börjar väl åksäsongen lida mot sitt slut men med lite varma kläder går det nog lite till. Är det nån mer än jag som har lust att åka på Gröndal ? "Söndag 20 oktober kör vi Trackday öppen för alla biltyper Gat/Sportbils kvällen är flyttad från torsdagen till denna heldag. Kostnad 400kr. Öppen för alla gat sport och banbilar. Det kommer även vara en liten crosskart tävling denna dag. Kom och kör titta och umgås. Välkommna önskar Gröndal MSK SWR-Motorsport och Landracing (7 foton)" https://www.facebook.com/swrmotorsport?hc_location=timeline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) Varför finns det inte någon sådan bana i Nordvästra Skåne!? :mad:/> 400:- för en bandag låter väldigt prisvärt! Edited October 14, 2013 by Jonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke333 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Varför finns det inte någon sådan bana i Nordvästra Skåne!? :mad:/>/> 400:- för en bandag låter väldigt prisvärt! På den tiden jag bodde i Ängelholm så vet jag att det var några eldsjälar som hyrde Knutstorp lite då och då och hade körning för vänner och vänners vänner. Vill minnas att man fick betala ca 400:- (men vill även minnas att detta var beroende på hur många anmälda som var med). Men kolla med Knutstorp de hyr kanske ut fortfarande. // Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts