Acke Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Köptes för ett gäng år sedan men blev aldrig monterat. Har suttit på en displaymotor efter vad jag förstått.. Verkar aldrig ha varit använt iaf. Grenrör med turbo och insug som ni ser på bilderna. Jag gav 2000:- vilket det väl borde vara värt idag oxså. Eller högstbjudande.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulf62 Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Du borde ha ett PM skulle jag tro ..... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Säg till om det blir några k-jet grejjer över. Bränslehuvud, våg, slangar, spridare etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Har lagt annons på rejsa.nu oxså och har fått ett bud på 2000Kr.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 26, 2018 Author Share Posted February 26, 2018 Nä men vi kanske skall uppa säljesannonsen lite nu efter 5.5 år ? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Finns grejerna kvar ? / Kjell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 21, 2018 Author Share Posted March 21, 2018 Jepps de ligger så fint i garaget och väntar på ny lycklig ägare.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Vad är det tänkt att det ska ge i effekt ? och vad hade du tänkt dig för det ? Brorsonen har en gammal 360, kunde bli ett kul projekt ! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 22, 2018 Author Share Posted March 22, 2018 Jag vet faktiskt inte vad för effekt det ger. Det är ett volvo original kitt så det borde gå att få reda på. Jag skall se om det går att hitta eller om någon här på forumet vet. Det skall vara till en B23 om jag minns rätt. Jag gav 2000 och det blir det fortfarande vara värt. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 7, 2020 Author Share Posted August 7, 2020 Uppar lite de då fortfarande ligger å samlar damm... 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts