Martin Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Tänkte att denna forumdel kunde få en post också.... Har ju inga manualer till min Westfield så svårt att veta hur en del saker hänger ihop. Tänke torrpassa bakdelen av karossen (den nya FW) men det sitter ett par öglor under karossen som verkar vara i vägen. Vad är dessa till för? Skulle vilja ta bort dem men tycker samtidigt att karossen borde passa med de delar som sitter i ramen. Vill torpassa så jag ser hur mycket plats man har under "bagagelådan" så man vet var man kan sätta pump/filter samt i mitt fall även parkeringsbroms. Bilden visar den vänstra av de två öglorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Nu har jag ingen Westfield så jag gissar.. På en del sevens sitter det ett reservhjulsstöd monterat i nederkant chassi där bak. Kan det vara fäste för något sådant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Jag har tänkt i liknande banor men vet inte säkert om så är fallet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olofson Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Japp, de där är för reservhjulshållaren, om man vill ha sådan. Vad jag minns så var det redan uppkapat frigång för dem i karossen jag fick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Jag kapade bort klämmorna och även 4-kant rören på undersidan som skymtar i bild....reservhjul har jag på burk :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Tack Jocke. Klämmorna har jag kapat. Nu ryker rören också. Kliat mig i hufvudet en del över vad de kan tänkas vara till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Tack Jocke. Klämmorna har jag kapat. Nu ryker rören också. Kliat mig i hufvudet en del över vad de kan tänkas vara till. Det måste vara för en dragkrok För du skall väl montera en sådan? //Per :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts