Rikard Larsson Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Har en kylare över från en Mercedes någonting 190. Passar oftast bra i sjuor och används av många här på forumet tydligen. Sitter en fläkt från en gammal saab på. Kylaren är helt tät och fläkten fungerar. Hämtas i Malmö eller skickas om mottagaren betalar frakten. Pris? Väldigt lite eller byte mot ett flak öl :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassen50 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Jag ä intresserad av kylaren Jag är åt Lund-Malmöhållet imorgon lördag Ring mig 070 5714519 Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 OK, ringer dig imorgon. Här är förresten en bild: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassen50 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ring före 12 Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Såld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts