Karlskrona Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Är det någon som har en ritning på den distansen?kan inte komma på vad den heter men ni vet nog vilken jag menar:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Antar att du menar distansen för slavcylindern. Det behövs en stor ring och tre små. Tjocklek 15-20 mm beroende på. Bäst att mäta själv. Läs från inlägg 398 i min tråd, så ser du rätt, fel och resonemang därikring :) http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4447&view=findpost&p=117418 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Håller med, mät på din tryckplatta och cylinder då vi alla har olika mått. Sen delar du kopplingscylindern och mäter inner/ytterdiameter. Klart :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Tänk på att när lamellen slits så går tryckplattans fjädrar ut så man måste ha lite spelrum för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Ska koll på det när jag kommer hem:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts