Frena Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Hej, Skall hämta mitt objekt på söndag och behöver få tips om var man kan hyra/låna ett bilsläp som går att dra med B-kort. Limhamns släpvagnscenter vet jag, men deras öppettider passar inte. Några förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Du kan väl hyra på någon bensin mack?:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 Förra gången jag skulle hyra var de sjukt kinkiga med BE-kort... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Jag har BE kort men de är svårare för mig att hitta ett släp som jag kan maxa med bilen. Preem har ofta släp som är 1400 total vikt på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Har hittat en för B-kort nu. Shell Rosengård hade en ledig på söndag, så den blir det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Vad kostade det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Strax över 400 för 4 h har jag för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Bra pris. Malmö släpvagnscenter i Limhamn skulle ha 800 tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Deras trailer för B-kort var utlånad till augusti.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts