family guy Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 Det pratas ju ofta i upprymda ordalag om att "Bränna lite däck..". Eftersom vintern aldrig vill ta slut och jag kände att jag behövde livas upp lite beslöt jag mig för att prova själv. Inte fan var det speciellt kul. Quote
Jonas Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 Ser att ni förtvivlat försöker snurra på det som sig bör när man bränner däck. Det är dock svårt att göra med ett traktordäck, prova något mindre. Quote
AndersK Posted March 20, 2013 Posted March 20, 2013 Oavsett hur man bränner däck så blir det alltid roligare med lustgas i flaskorna :lol: Quote
family guy Posted March 24, 2013 Author Posted March 24, 2013 Är det någon slags brandmansövning? Nja, snarare två glada konstruktörer som utvärderar släckeffekt vid däckbrand. Fråga mig inte varför... För den som känner sig hugad att ta del av den spännande upplösningen finns den att bese här: http://s1223.photobucket.com/user/ronjan98/media/VIDEO0052_zps0e9721a3.mp4.html Quote
Recommended Posts