DIRAVI Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 I morgon är det ju bilträff i umeå, hur många kommer vara där? Kanske vi kan ha en liten träff i träffen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 Jag kommer men utan 7a,gjorde buller prov idag och det gick bra :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 4, 2004 Author Share Posted July 4, 2004 Grattis till bullerprovet, hittade du luftfilter? Jag var ute i gårkväll en stund, men det var blött, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Jag var där med min Lotus, sen tror jag att Lisa var där en liten stund med den Gula..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 5, 2004 Author Share Posted July 5, 2004 Jodå, Lisa var ute en stund, och jag var ute halva kvällen, snacka om blöta :-) Det vart en ovanlig tidig avslutning på kvällen, började bli tomt frammöver 01-02. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts