Peter Lilja Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Till ett hojbygge har jag funderat på att handla denna styrbox. Lättplacerad och enkel installation(tror jag).Borde inte denna kunna fungera på våra bilar också? Då jag inte kommer att ha nån vindruta,(på 7:an alltså) är det väl möjligtvis bara varningsblinkers som saknas. Kommer att köra LED till allt utom strålkastana, så elsystemet kommer att dras med tunna kablar.Själv är jag helkass på det här med el och elektronik, så jag ser detta som en genväg. Hoppas få lite input från er med lite större erfarenhet. http://motogadget.com/en/electrics/electronic-control-box-m-unit/m-unit/m-unit-digit-tastersteuerung-u-sicherung.html MVH // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeÅ Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 är det krav på varnings blinkers ? jag slapp.......har inga.....obefintlig funktion..... PeÅ - blinkblink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Nej ,inget krav på detta ifrån TS Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts