Karlskrona Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Hej Jag har hittat ett företag som vattenskär till bra priser ( seven grill i 5mm alu =600+m ) Rickard@owj.se Med vänlig hälsning, Björn Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 vart håller denna firman till? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Vet inte faktiskt:) jag har mailat ett antal firmor om vattenskärning men Rickard var den enda som svarade att dem behandlade stora som små kunder lika:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Walleverken skär väl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Jag nyttjade en kille på rejsa. han hade bra priser men man fick ligga på med mail, sms osv för att få leveranstiden under 6 månader... om man kan få vettig kostnad och bra leveranstid är det mycket värt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Jo walleverken skär men dom verka inte så intresserade av att skära till privat personer tyvärr. Men jag tänkte att jag skulle åka ner och prata med dem. Hade ju varit bra då det är cykel avstånd :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Hej Jag har hittat ett företag som vattenskär till bra priser ( seven grill i 5mm alu =600+m ) Rickard@owj.se Med vänlig hälsning, Björn Www.locost.bloggplatsen.se Hej! Ska du köra fram grillen i 5mm materialtjocklek....varför? Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Jag vill ha den lite "biffig" :) vad är normalt ? Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 --- vad är normalt ? ---- Ingen "Al-folie" på 5mm. Riktig stålplåt och 25mm skall det vara! Det är biffigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Haha tur man får medhåll av dig Calle :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts