Krolleg Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Någon som vill köra nu på lördag? verkar som det ska bli bra väder :) Tänkt mig något i stil med göteborg -> kusten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Vore kul, men feber idag , så det är kört Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 för tusan ,jag e på. vi kan ju åka svängen som jag berättade om för ett tag sen , färgelanda-munkedal o sen ut på kusten , hör av dig på mobilen för nu ska jag ut en sväng till kompisen å vet inte när jag är hemma ikväll. lupus, häng med i morrn på den finaste sevenväg som jag åkt på hittils, 2,3 mil konstant svängande med superfin asfalt, ren ringenslingan, feber kan du ha senare på kvällen.. jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Jag kan hänga på om det inte tar hela dagen. Om man vill kolla in nya Volvo FH, så firas det hela lördan lång i Göteborg: http://newsletter.flexpay.se/volvokoncernen/news.jsp Kanske ett roligt avslut på Seven körning?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 (edited) Attans! Jag missade det här... :( P.S. Men inte FH-lanseringen, vilken vagn!!!! :racesmile: Kolla in det Edited September 8, 2012 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 (edited) Trist att jag missade denna körning! Pac: Den nya FH är cool och snygg men videon tycker jag är lite "konstig"...för balansakten hade ju inte gått att utföra med den gamla FH, eller ;) :hypocrite: Synd att världsrekordet på lina inte lyckades Edited September 8, 2012 by Jocke4U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 (edited) Pac: Den nya FH är cool och snygg men videon tycker jag är lite "konstig"...för balansakten hade ju inte gått att utföra med den gamla FH, eller ;) :hypocrite: Vet faktiskt inte. Den stora skillnaden är IFS(independant front suspension). Den är mer än ett reklamjippo. :) Vi på det här forat, om några, borde inse ganska enkelt hur IFS påverkar vagnsdynamiken. Det är ju lite som att jämföra handlingaspekterna mellan framvagnarna på en A-ford och en sjua. Jag väljer sjuan alla dagar i veckan och på alla underlag. Edited September 9, 2012 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts