Kghaas Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Alle forum har je en tråd med inspirasjonsbilder. Legg ut bilde av den bilen som har inspirert deg til å bygge din egen bil. Eller en annen bil du liker godt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Den första bilen känner jag igen, den är frän. Men jag undrar vad han gjort för att få baklysena att passa, för den modellen är avsedd att sitta på en flat yta egentligen. Maskinrummet är nästan det intressantaste... :hypocrite: När vi ändå är inne på det (motor) temat måste denna med: Och denna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kghaas Posted January 5, 2013 Author Share Posted January 5, 2013 Ikke de helt store responsen her. For de som trenger inspirasjon så kan de jo sjekke ut disse 3000 bildene: Seven på flickr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Kghaas: Många fina bilder du länkade upp. Den här var lite speciell (tycker jag) och intressant. Tror inte jag sett en Seven med takbox förrän nu. Praktiskt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Det är väl typiskt engelsmän kombinerat lastrum/kapell. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Så ful att den är kul :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Bilen ser tokig ut men vad vore världen utan England kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts