AlfaRonny Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 (edited) Är på jakt efter en liten smidig AC-kompressor till mittmotor bygget, jag ni läste rätt. Jag vill ha AC, så att det inte blir så varmt. Så, ut och lyft på huvarna i era brukisar :) PS: Kilremsspår skall det helst vara, vet inte om det gåra att byta skiva från multiribb rem till kilspår på ett enkelt vis.. Har inte mekat AC. Edited July 22, 2012 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 tre smutta små saker som ligger i hyllorna och skräpar... De har suttit på Ford-motorer som gått i testrum, de har aldrig varit inkopplade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Tornblad Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Jag har en 9000 med ett komplett orört AC-system stående om det kan vara av intresse. Det fungerade i alla fall när bilen ställdes. Självplock gäller men verktyg finns på på plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 Har köpt en från Pac, men tack ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts