Tuna Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Hej. Håller på att köpa lite delar till mitt projekt. Jag söker följande : 1. En donatorbil saab 9000 med B204E motor . Är bara delarna i motorutrymmet som jag är ute efter så om den är sönderrostad eller liknande är av mindre betydelse. Skall helst vara körbar men det gör inget om den är avställd eller obesiktigad.Bra om den finns i mellansverige. 2. En ford sierra ska bara aha fram och bakvagn så resten är av mindre betydelse ska vara skivbromsar bak. Ska helst vara körbar och finnas i mellansverige. Bor i Avetsa, ju närmare ju bättre, är det riktigt nära kan jag bogsera hem den. Eftersom att jag bara ska ta de delar som jag behöver och sen skrota den så vill jag inte ge några större summor. Mvh Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sala or bust Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Sierra bak o framvagn finns demonterat och billigt ! Även en saab, dock 2,3 utan turbo. Kom och fynda i sala. Mvh Stefan 0761181268 Hej. Håller på att köpa lite delar till mitt projekt. Jag söker följande : 1. En donatorbil saab 9000 med B204E motor . Är bara delarna i motorutrymmet som jag är ute efter så om den är sönderrostad eller liknande är av mindre betydelse. Skall helst vara körbar men det gör inget om den är avställd eller obesiktigad.Bra om den finns i mellansverige. 2. En ford sierra ska bara aha fram och bakvagn så resten är av mindre betydelse ska vara skivbromsar bak. Ska helst vara körbar och finnas i mellansverige. Bor i Avetsa, ju närmare ju bättre, är det riktigt nära kan jag bogsera hem den. Eftersom att jag bara ska ta de delar som jag behöver och sen skrota den så vill jag inte ge några större summor. Mvh Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts