Arne k Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Nu är bygget klart! Har kört ca 50 mil nu med den. Men när jag kör och drar på så hörs inget ovanligt i kardanen, men när jag släpet gasen så skårar det som fan i kardanen. Presis som den kommer i vibration! Kan det vara så att det är för mycket spel i bakaxeln (diffen). Jag har en rally låda med rakskurna drev kan det vara den? Det är samma sak i alla växlar. Det är kanske vanligt, tanke på ingen ljud iso, och lätt bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Jag har också ett "missljud", tydligast vid stadskörning och gas-släpp på 2:an. Har inte analyserat var det kommer ifrån men måste se om det går att få bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne k Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Jag har också ett "missljud", tydligast vid stadskörning och gas-släpp på 2:an. Har inte analyserat var det kommer ifrån men måste se om det går att få bort. Lyckas du så hör av dej vad du gjort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts