Jump to content

Visa Nytt Innehåll


Recommended Posts

Denna fantastiska funktion fungerar inte för mig längre. Gick bra i fredags, men idag när jag skulle kolla helgens skörd fanns det bara 2-3 nya inlägg. Gick igenom avdelningarna manuellt och såklart fanns mycket mer än 2-3 nya.

Har IE 9, Windows 7 64-bit.

Link to comment
Share on other sites

Den som jag använder:

http://forum.locostsweden.se/index.php?app=core&module=search&do=active

Visa Nytt Innehåll:

http://forum.locostsweden.se/index.php?app=core&module=search&do=new_posts&search_app=forums

Den första länken ovan var den jag tryckte på och hittade ditt inlägg, dvs den fungerar.

Eftersom jag inte använder länk två så vet jag inte om den funkar. Däremot vet jag att lite då och då kommer samma fråga upp om Nytt Innehåll men den länk jag använder har aldrig krånglat. De ser inte helt lika ut bara nästan.

Link to comment
Share on other sites

Var hittar man den på sidan? Och frågan är vad den gör egentligen, för "active" antyder ju att man letar efter aktiva trådar. Så om tiden sedan du kollade senast är längre än forumets uppfattning om hur länge sedan något får ha ändrats för att vara aktivt, så visas kanske inte sådant som är nytt sedan du kollade sist.

Link to comment
Share on other sites

Din översta där var ju jättebra. Den har jag missat trots alla år man hängt här.

Var hittade du den? Kanske går att utöka till senaste veckan eller något.

En annan sak är att tidigare så har Visa Nytt Innehåll visat de senaste inläggen trots att man läst dem, men tagit bort den orangea fyrkanten framför vilket var jättebra. Men nu är det mest tomt i resultatlistan.

Link to comment
Share on other sites

Visst är den bra. Det är den jag använt i alla år, såvitt jag vet har den aldrig klickat. Lite forumstatistik finns också i närheten.

Inlagg.jpg

---- Kanske går att utöka till senaste veckan eller något. ---- Varför utöka, det finns ju redan. Prova och klicka på 24 timmar så blir du glad (igen).

Inlagg1.jpg

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...