Nallemannen Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Längst upp på lill tjejens önskelista stog det "super seven tårta" Då fick det bli det..... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 SNYGG kärra!! Vad du än gör skippa SFRO besiktning den kommer aldrig igenom.... den blir uppäten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Bjud besiktningsmännen på den tårtan och du har inga bekymmer att bli godkänd! Fantastiskt - både med tårtan och en sådan insiktsfull dotter. Antas Prokör.....hmm, provsmakar gärna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabear Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 hehe, snajdig! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 OJ oj nu står magen åt alla håll efter allt fika bröd.... Men ett lyckat 4 års kalas blev det! Med god seven tårta. Nästa år ville hon ha en riktig 7a!!! Det tyckte jag också! Just på den punkten va mamma och jag INTE överens! Och ni vet ju vem som bestämmer... :whip: Det blev byggstart om 13 år!!! :wild: Nu ska "jag" ut i garaget och "bestämma" lite..... :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 OJ oj nu står magen åt alla håll efter allt fika bröd.... Men ett lyckat 4 års kalas blev det! Med god seven tårta. Nästa år ville hon ha en riktig 7a!!! Det tyckte jag också! Just på den punkten va mamma och jag INTE överens! Och ni vet ju vem som bestämmer... :whip: Det blev byggstart om 13 år!!! :wild: Nu ska "jag" ut i garaget och "bestämma" lite..... :eclipsee_steering: Jag har en t-skirt med texten BORTA BRA MEN GARAGET BÄST - hustrun tycker inte om tröjan men jag trivs i den kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Schysst tårta! Min senaste mekar-T-shirt: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Snygg tårta! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts