Jump to content

Noskon och skärmar


Recommended Posts

Hejsan, någon som vet var jag kan få tag i noskon och skärmar till mitt kommande sevenbygge? :-)

Undrar även om det går att få tag i plast till bakdelen och sidor,

Söker även ritningar.

Mvh Per Bergström

Link to comment
Share on other sites

Eller så finns allt du behöver knappt 6 mil landvägen norr om Vingåker...... i Arboga.... Tar du sjövägen över Hjälmaren sparar du ett par mil.

Link to comment
Share on other sites

Rekommenderar ett besök hos Cealm Industries i Assartorp, de har både det ena och de andra.....oftast är det andra tyngre än det ena....eller om det var tvärtom. .....Jaja, hur som helst så brukar besök i Assartorp löna sig om man ser till kg/kr......eller .....rackarns.....han kanske lurar av en pengarna och behåller kilona själv :) :D

Link to comment
Share on other sites

Man tackar, tror alla dessa kan vara värda och kolla upp,

Ja jag har faktsit åkt bil över hjälmaren en gång (bor ju i läppe) blev 4 mil till arboga istället för närmare 7 ;-)

Vad heter dom i Arboga föresten?

Mvh Per

Link to comment
Share on other sites

Jocke4U: --- .....han kanske lurar av en pengarna och behåller kilona själv ----- Träffat honom några gånger men brukar oftast vara lönsamt och man får inte mindre för pengarna snarare mer... Såvitt jag hört finns det en del till salu där.

Link to comment
Share on other sites

Jocke4U: --- .....han kanske lurar av en pengarna och behåller kilona själv ----- Träffat honom några gånger men brukar oftast vara lönsamt och man får inte mindre för pengarna snarare mer... Såvitt jag hört finns det en del till salu där.

Å trevlig är han också

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...