gka Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Ettan, ganska seriös Tvåan, inte fullt så seriös :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Är det bara jag som vill ställa på bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 (edited) :) Nä jag med även om drifting inte lockar så mycket :D Sen är bilen påställd redan ;) Tobias....skall inte du lägga golv och isolera och vad som nu skall till INNAN du FÅR ställa på bilen :515: :515: Edited March 21, 2012 by Jocke4U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 :) Nä jag med även om drifting inte lockar så mycket :D Sen är bilen påställd redan ;) Tobias....skall inte du lägga golv och isolera och vad som nu skall till INNAN du FÅR ställa på bilen :515: :515: https://picasaweb.go...feat=directlink Vad får dig att tro det 1 april blir det PÅ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Jaja, det är ju nästan klart ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Altså, det här med drifting, jag har nog inte riktigt förstått varför man skall sladda sig genom kurvorna... :blink: Vad är meningen med att köra så där? Går det fortare än att köra på riktigt eller är det bara för att det ser fräckt ut med röken och de ylande motorerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Altså, det här med drifting, jag har nog inte riktigt förstått varför man skall sladda sig genom kurvorna... :blink: Vad är meningen med att köra så där? Går det fortare än att köra på riktigt eller är det bara för att det ser fräckt ut med röken och de ylande motorerna? Nu säger jag inte att det är så här man skall köra seven men har du aldrig haft en gammal volvo på vintern med starka 118 hästar och haft roligare än du någonsin kan ha med en framhjuls driven bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Jag skulle nog aldrig gå och se på en driftingtävling, men jag kan inte undvika att imponeras av t.ex. Ken Block. Varför ska alla spela på trav när hästarna springer fortare när de galopperar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Han är duktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts